وضع نیویورک اسفناک است ظلم وستمی که بر مردم نیویورک وارد می شود حتی برمردم سومالی هم وارد نمی شود

سفرنامه نیویورک / سفر هفتم بخش پنجم

بسم الله الرحمن الرحیم 


ملت سرافراز ولایتمدار و مردم ازاده جهان از بابت توجه تان به سخنرانی انقلابی ام در سازمان ملل تشکر می کنم . پیامهای تبریک تان را دریافت کردم. بعد از کسب این یپروزی ارزشمند در صحن علنی سازمان ملل به ایران اسلامی بر خواهم گشت.
برخلاف روزهای اول اب وهوای نیویورک بد شده امریکایی ها از ترس افشاگری اجازه بازدید از برجهای دوقلو را به من ندادند. بعنوان کارشناس مهندس می گویم این برجها سقوط نکرده اند و سالم سرجایشان هستند. بعد از دیدار با اعلی حضرت شاهنشاه جزیره کومور دیگر دیداری با سران کشورهای جهان ندارم و بزودی نیویورک به مقصد میهن اسلامی ترک می کنم . با مشایی صحبت کردم که با من به ایران برگرده و پناهندگی را فراموش کنه و اسفندیارهنوز تردید داره. در دیدار با ایرانیان مقیم امریکا  همه از اینکه من رییس جمهورشان هستم خیلی خوش حال بودند .این روزها سرم با رسانه های غربی شلوغه و دارم مشکلات جهان را حل می کنم. هزینه هتل هم در برخی رسانه ها اغراق شده است هزینه اقامت ما در ده روز 5 میلیون دلار است و از سایر کشورهای جهان کمتر هزینه کرده ایم . بنده راضی بودم در کنار کارتن خوابهای نیویورک می خوابیدم تا در هتلی که شبی 500 میلیون تومان هزینه داشته باشد ولی سران جنایتکار امریکا اجازه نمی دهد در خیابان های نیویورک قدم بزنم و مخفیانه با لباس مبدل بیرون می روم و با شهروندان امریکا صحبت می کنم .هرشب اشک در چشمانم از دیدن کارتن خوابهای نیویورک حلقه میزند وضع خیلی اسفناک است هر شب چند میلیون نفر در خیابانهای نیویورک می خوابند. وضع شهر نیویورک بسیار اسفناک است . ستمی که اوباما بر مردم نیویورک وارد می کند از ستمی که بر مردم سومالی وارد می شود بدتر است.
محمود احمدی نژاد هتل واوریک
 والسلام
عم یجیب استغر الله مستجبکم