سفرنامه نیویورک / سفر هفتم بخش سوم

بسم الله الرحمن الرحیم
سفرنامه هفتم به نیویورک / بخش سوم

 در خیابان های منهتن با اعظم سادات و همسر بقایی, همسر مشایی و دختر مقام عظمی ولایت قدم می زدم که شهروندان امریکایی نزدیکم می امدند و از ستمی که اوباما بر انها وارد کرده گلایه می کردند. حتی دختر اوباما هم در نامه ای از شکنجه هایی که در کاخ سفید دیده شکایت کرد. این جا وضع حقوق بشر اسفناک است . ان شالله با مدد امام زمان مردم امریکا را بزودی نجات میدهیم .


دیشب این عکس را از کاروان ریاست جمهوری در نیویورک گرفتم
 اب وهوای نیوریورک از شهر تهران خیلی بهتره, قالیباف از من یک نیویورک تحویل گرفت و ببینید الان به چه روزی دارمده که یک روز در سال هم تمیز نیست . هنوز نوبت سخنرانی ام در سازمان ملل نشده , صدتا خبرنگار از من وقت ملاقات خواستند تا مشکلات جهان را با من در میان بگذارند. یه خانم خبرنگار است که هرسال به صورت خصوصی وارد اتاقم میشه و سوالاتش را به تنهایی مطرح میکنه الان فهمیدیم جاسوس صهیونیستهاست . امروز قصد دارم به راه راست هدایتش کنم. دیروز یکی از خبرنگارهای صهیوینیست برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از اصلاح مدیریت جهان از من درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی فتنه گر سوال پرسید که چرا زندانی هستند. ببینید این فتنه گران چه کردند که صهیونیستها خبرشون را از من می گیرند. اگر اینها جاسوس اسراییل نیستند چرا باید اینقدر برای خبرنگاران اهمیت داشته باشند که مدام میپرسند چه خبر موسوی و کروبی
 مثل اینکه اسم من را صدا کردند برم پشت تریبون سازمان ملل برای سخنرانی فعلا تا بعد منتظر باشید